Renovering hemma, Puma vs Spikråttan m.m....

På begäran kommer nu här bilder på mitt nya vardagsrum, kan meddela att även om det varit asjobbigt så ångrar jag mig inte en sekund, är super nöjd med det färdiga resultatet :)

Före:



Efter:





Är inte helt klar än, bland annat skrivbordet skulle jag vilja byta ut men det är för bra förvaringsmöjligheter där just nu sen har jag inte hittat nåt jag vill ha heller :/ Pumas bur samt väggar är under bearbetning, håller på att sy ett buröverdrag så att hon får tillbaka sin koja igen, jisses vad hon varit olycklig denna vecka när buren varit på fel ställe, soffan full i saker,Puma har mest legat i sovrummet i sängen & myst istället! Väggarna har jag inte bestämt mig för vad jag vill ha upp än? Ska sova på saken nån dag till..


Puma vs spikråttan (aka igelkotten)

Min hund är fenomenal på att hitta igenkottar, ser direkt på hennes kroppspråk om det finns en igelkotte i närheten & idag lyckades hon komma fram till den utan att jag hann med så lite bilder blev det!



Notera öronen & raggen som är rest efter ryggen..



Liiite läskig är den, precis innan vi gick så var den så äcklig så hon skällde på den, haha..



Närmare än sådär vågade hon sig inte, så fort den lät litegrann så hoppade hon bak ett steg för att sen smyyyyga framåt..

Undrar om det finns nån tävlingsgren som heter: Spåra igelkotten, eller kanske spåra kisse, jäklar vad vi skulle lyckas bra i dom grenarna, haha..


Blandat!

Stackars Bronx ska tuktas enligt Puma ;)



Trötta gänget!


Snyggingarna :)



Sover sött med hängande läpp..



Nog för idag, nu väntar badet & sen mys i mitt fina mörka vardagsrum :)





lena& diva » 2010-09-04 | 20:08:24

Wow tjusigt:-d

Pia » 2010-09-05 | 00:37:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

SKIT SNYGGT ELLA!!!! :thumbup:



Och så har du gjort allt själv med, duktig dig! :love:

danne » 2010-09-08 | 10:15:05

Har du tapetserat själv? Jag är imponerad! Snyggt val!

Pia » 2010-09-14 | 18:20:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ngn måste ju hålla pensionärerna sällskap, det är jag och dom med lakserande samt trisslotter... ;-P

Pia » 2010-09-17 | 17:29:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Och när skall du göra ett inlägg då??? ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback