Söndag..

Och ledigheten är nästan slut :( Välbehövligt med ledigt & väldigt skönt. Har fått ta igen en hel del sömn som missats i veckan på grund av att jag inte mått 100% bra, fattar inte varför men det verkar ha gått över för tillfället iaf?

På jobbet rullar det på, trivs skitbra, hoppas på att få vara kvar där ett tag nu oxå, det funkar så bra med Puma oxå & hjälpen jag får av Mamsen som roar henne varje kväll när jag jobbar.. Drömmen är ju ett jobb där Puma kan vara med men tills jag hittar det så funkar denna lösning bra för mig iaf!

Helgen har ägnats åt att fixa lite i hemmet, städning, byta däck på bilen, promma massor & njuta av det härliga vädret, tyvärr verkar den lilla snö som kom tina bort men det kommer mera det är jag övertygad om!

Ska strax krypa ner i sängen för nattens sömn, hoppas på en skön sådan utan en massa skumma drömmar & en Puma som sparkas som en galning ;)

Hoppas du haft en trevlig helg???




Pia » 2010-10-18 | 13:34:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad är det som har bekymrat Ella denna helgen???



Kul att du trivs på jobbet, tror säkert att både Puma och mams uppskattar varandras sälskap. ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback