Snön är här..

Puma är helt sjö vild när kopplet tas av & springer gärna fram & tillbaka så att snön yr :)

 



Kan inte påstå att jag är super nöjd med att snön kommit men lite mysigt är det samtidigt, dock ser jag inte fram emot minst 6 månader med snö & kyla.. Men å andra sidan är det jäkligt myggfritt just nu *skratt*



Öronen är oftast med på vad som händer, Puma kan tom ligga ner på sida & ena örat står upp för att hålla lite koll på vem som går i trappen, knasvovven..



Med tanke på att Matten numera jobbar kväll så innebär det att Puma får en hel del egen tid hemma, något som jag misstänker att hon uppskattar.. Men bästa stunden på dagen är nog när Matten kommer hem, då blir det mys i knät framför datorn & hjälpa till med lite av varje ;) Favoritpose för Puma är med huvudet på tangentbordet men det gillar inte Matten så detta funkar oxå :)





Pia » 2010-10-15 | 23:42:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Wiiiiieeeee, helt underbart med snö jue! :love:



Vem vet kanske står jag och Rex och knackar dörr ngn helg för vi vill se snö.. ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback