2 år idag...

Kan ju med några få ord säga att dom senaste 2 åren har varit kaotiska. Många saker som hänt, både roliga & tråkiga..

Med dagens rubrik så avser jag en händelse som inträffade för exakt 2 år sedan, kan än idag komma ihåg vilken chock jag fick när jag fick veta vad som hade hänt..

Men jag börjar från början..

Skulle iväg & jobba på det ställe där jag jobbade då, det var innan Puma kom & jag hade massor med tid för annat..

Låg i badet på morgonen innan jobbet, telefonen ringer, klockan är strax efter 8, det är min bror som ringer & bekedet jag får gör att jag bara sitter kvar i badet, tårarna rinnandes ner för kinderna, försöker förstå..

Farmor hade dött under natten, knall & fall bara sådär.. Även om vi inte haft nån vidare kontakt under senaste åren så är det trots allt en familjemedlem som gått bort från oss...

Idag är en minnenas dag, det är många känslor som kommer upp & påminner mig om det som varit..

R.I.P "Ding ding" I will always love & remember you no matter what you did to me..



 





Pia » 2010-10-23 | 18:46:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så fint skrivet Ella!!!!



Du vet var jag finns om du vill växla ngr ord...



KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback