Snön...

Verkar ha kommit för att stanna, än så länge så har det väl kommit ca 5 cm kanske, alldeles vitt & vacker  är det ute nu :)

Bild från gårdagens sista prom med snön som föll... Mysigt!!

Idag har varit en lugn dag, känner mig inte riktigt 100 pigg men har ändå lyckats vara ute en del, Puma var helt utslagen när vi kom hem efter mer än en timme ute med L & D..

Tom kuddarna trillade ner från soffan när Puma sussade gott..

Självklart har vi hunnit mysa oxå :)



Snygg Puman & en trött blek matte..

Lördagkvällen har spenderats i soffan, försökt vila inför kommande vecka, ska jobba 6 dagar på rad nu, söndag-fredag, håller tummarna för att jag håller mig frisk! Har varken tid eller lust att bli sjuk nu :(

Nu är det dags för en sista prom & sen sängen..





Pia » 2010-11-07 | 15:03:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härliga Ella, Puma bilder!^



Vi vill med ha snö...



Ååååh vilken rolig arbetsvecka, som min då kanske men jag kommer nog att jobba mån-lör men bara kanske, om jag har lusst, får se... :rolleyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback