Ingen rast, ingen ro..

Bara plugga, plugga plugga som gäller!

Har iaf lyckats ta mig iväg en sväng in till stan tidigare, mötte upp lena, Diva & Ville för prom på 1 tim med lite social träning samtidigt, Puma är såå förtjust i både Diva & Ville & det är skönt =)

Sen hemåt, in på Ica en sväng, inhandlade lite nödvändigheter samt Mmmmmarabou &  Coca Cola, kvällen är räddad!

Har vilat en timme med min lilla sötnos oxå, hur skönt som helst.. Sen laga middag, en stor Pizza som var riktigt god, nu är magen mätt & glad, ska bege mig till soffan för att läsa ett antal sidor i Affärsjuridik kursen som jag påbörjade igår.

Eftermiddagens bilder kommer här :

Kan lova att Puma sov gott ;)





Tjingeling..




Lena & Diva » 2010-01-12 | 21:04:07

Puma är en riktig livsnjutare =) Tack för härlig prom som alltid

Sofia & Hiro » 2010-01-13 | 03:22:16
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Kom på att jag missat att länka till er, ska genast ordna det :)

Pia » 2010-01-13 | 08:36:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Puma livsnjutaren! =)

Coca cola Ella och din mage= Error... Skyll dig själv säger jag om den krashar igen... Mutter.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback