Ingen vidare början..

På denna dag heller :(

Kom i säng i vettig tid igår trots allt, hade krångel med internet redan igår kväll & det har fortsatt även idag ända tills att jag fick koppla om lite sladdar, för tillfället verkar det funka :)

Låg & läste en stund i sängen & började sedan må riktigt dåligt, ca 20 min & ett antal kilo lättare, klockan var efter 2 på natten, lyckades jag äntligen somna, sovit sådär inatt igen, trött sliten & mår pyton även idag, känns INTE motiverade att sitta framför datorn & plugga kan jag säga. Men tyvärr har jag inte nåt val :( Inlämning i morrn samt prov, bara att bita ihop & hoppas att magen är snäll nu.

Har dessutom legat jäkligt konstigt så vänster arm/axel/skulderblad gör ont som faaan, var är min massör, han måste ha gått vilse nånstans på väg hit ;)

Nä, slutsvamlat & gnällt från mig.. Hoppas din dag blir kanon bra :)





Pia » 2010-02-18 | 17:45:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men ojsan oj vilken kväll, natt, dag du haft...



Hoppas att du mår bättre nu och kan gnugga geni knölarna riktigt ordentligt idag så provet går bra imorgon och inlämningen lämnas in i tid..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback