Fredag kvällen..

Går i lugnets teckan :)

Jobbade till kl 15, sen direkt hem & ut på en skön långprom, duggregnade hela tiden vi var ute, tack & lov kom jag ihåg att slänga på Puma ett regntäcke för att hon skulle hålla värmen & även skydda kroppen från lite skit/lera från vägen..

Efter prommen så parkerade vi oss i soffan, skönt att få slumra en stund, börjar kännas i kroppen & knoppen att det varit en tuff vecka..


Lite nya bilder..


Min hund älskar verkligen att rulla :)

Min lilla påskkärring ;)


En trött Puma som inte ens uppmärksammar en mumsig ostmacka som hon fått av Matte..


Fina Puma på en härligt lerig väg, suck...



En morgontrött tjej har lyckats bädda in sig själv under filten i morse :)



Puma & nyinköpt leksak, den uppskattades :)



Mattes duktiga tjej tränar på håll moment med apportbocken, den coola gula gillar hon verkligen!
Den brukar ligga på en låg byrå i hallen & när hon är på humör så går hon & lägger huvudet där & duttar med nosen på den, då vet Matte att det är träningsdags!!


Nu återgår vi till soffmyset :)

Ha en riktigt trevlig kväll!!

Kom ihåg att lämna en kommentar innan du tassar vidare :)





Pia » 2010-04-09 | 22:12:00
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp jag lämnar en komentar och gissa vad jag skall klödda ner, du la orden rätt i mun på mig gumman!

Den oranga leksaken kan både matte och vovve ha kul med!!!! :-P :-d :rolleyes: :thumbup:



2 in 1, hihihiiii, kunde inte låta bli! :blush:



Vad härligt att ni börjar få det blöta hos er nu, här börjar det torka upp istället! ;-P

Pia » 2010-04-09 | 22:34:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp M fastande på bild men de är noga granskade av han innan jag fick lägga ut dom så att han inte syns för mkt (ansiktet). Jag respekterar dock det, hade viljat lägga ut ett annat kort men nix pix.. :-(



För stor Ella, hahahaaa storleken har betydelse.. :-P

Emma » 2010-04-10 | 09:58:44
URL: http://emworld.blogg.se/

tips på bloggdesignare?

din blogg var superfin! :thumbup:

hoppas jag kan få hjälp av dig.

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback