Tråkigt!!

Har ca 20 unika läsare per dag & ändå så är det bara typ 3 stycken som kommenterar?

Jäkla smygläsare, skärpning!




Silje » 2009-09-21 | 13:02:50
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

HAHA, ja hör nu på Ella. Hon bits inte :P

Ja det är rätt mysigt nu.. Går ju upp för mig att detta inte är lika med döden, men motsattsen. Har ju inte varit ensam någon gång. Så det är dags att bara vara mig nu. Så det skall bli min nya mantra, detta är inte slutet, det är början på mig. Dags att hitta sig själv på riktigt ;)

Festingar = äkkel! Hade aldig sett det för jag flyttae till Sverige. Usch säger jag bara!

Rex » 2009-09-21 | 19:31:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja jag smygläser om man nu kan kalla det, mamma brukar berätta för mig när du och mitt lilla Puma hjärta hittar på bravader så kan jag bara skratta åt er och verkligen berömma dig Ella för att du är så snäll och go mot min flicka Puma...



Längtar till mitt möte med henne i november!



Puss på nosen till Puma



Med kärlek från Rex




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback