Kvällen...

Mötet gick sådär.. Klurigt sånt där med bokföring, speciellt när det är på riktigt! Men sockerkakan blev mumma =)

Har hunnit vara ute på ännu en långprom tillsammans med Brorsan, Svägerskan & deras 3 hundar.. Så kul att det är lugna sansade prommar för det mesta, dom är inte speciellt intresserade av varann utan knatar på & fokuserar på det dom ska! Haha, ja hundarna alltså, vi surrar på om lite av varje men det blir en hel del hundsnack!

Ikväll har vi mestadels pratat om röntgen & bedömning, hur resultaten kan ändras, om hur man ska träna, hur man tolkar olika resultat osv.. Ju mer jag läser desto mer kritisk börjar jag bli till den bedömning som finns idag.. Ska inte gapa för mycket innan jag vet mer & fått se Pumas plåtar men det kommer att bli mer & mer intressant ju mer jag lär mig =)

Mitt stackars knä mår ännu sämre nu.. Inte bra! Måste nog inhandla ett knäskydd & det snart annars vankas det nog sjukgymnast & ev massor med vila =( Det har jag varken tid eller lust med kan jag säga!

Ska krypa ner i sängen nu & läsa, har några sidor kvar i boken som jag lånat av Mamsen & nu vill jag verkligen få veta hur den slutar!

Sov sött =)




Pia » 2009-09-03 | 10:11:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med kvällsprom och trevligt sällskap! =)



Var rdd om ditt knä nu! Order! ;)



Har beställt hem resan nu med men återkommer mer om tider när tid finnes för mig.. OK?



Ha en bra torsdag gums! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback