Kvällen..

Känns i kroppen kan jag säga! Men åh så skönt att träna & få svettas, se barnen kämpa med stegen, sååå söta =)

Misstänker att det kommer att vara en lite öm kropp som ska ta sig upp ur sängen i morrn, nice!

Kvällen sen har ägnats åt telefonsamtal, Desperate Housewifes & nu Djurpoliserna.. Man lär sig alltid nåt nytt =)

Ska bli skönt att få krypa ner i sängen, som vanligt trött som fan dygnet runt, jäkla mörker..

Sov gott =)




Pia » 2009-10-14 | 09:15:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hade viljat se erat pass!! =)

Tycker du skall köra aerobics med dom när jag kommer upp så kan jag vara med och steppa med dom och göra bort mig, det lär bli ett minne för dessa stackars barn när Pia skall försöka hinna med i deras tempo.. =) Och hålla ordning på benen.. ;)



Ja dh ja.. Undra om man kan se det på nätet ngnstans?



Hoppas du inte har allt för mkt träningsvärk! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback