Dagen..

Har varit helt ok..

Hade en trött tjej när jag kom hem idag, hon har fått vara med min Lillebror Emil hemma hos mig hela dagen, skönt att hon får ha lite sällskap när jag jobbar, han är rätt förtjust i henne oxå =) Nu ligger Puma bredvid mig i soffan & myser medans jag pluggar..

Kvällsprommen sällskapade vi med Daniel, Olga,Best, Låtsas Puma & Fjant..



Fjant..



Best



Låtsas Puma

En riktigt trevlig prom blev det, hundarna gillar varann & går & småpussas, framförallt Pumorna är gosiga med varann..


Idag har varit en lugn dag på jobbet, skönt.. Känner mig trött & seg, dels är det den där tiden i månaden men sen har jag nån förkylning eller nåt på gång, Får hoppas att en god natts sömn utan avbrott gör susen & att jag är piggare i morgon!

Nu är det plugg igen!!

Sov sött....






Olga med Best, Puma & Fjant » 2009-06-30 | 07:01:33
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/

Det är ju din Puma som är Låtsas ;p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback