Solen skiner äntligen..

Helt underbart =) Humöret blir genast bättre av den gula saken som värmer =)

Varit på en kortare prom med Puma, alldeles för varmt ute kände jag när vi kom ut så idag blir det kortare prommar tills i kväll, kanske ett bad är på sin plats oxå??

Ska plugga nu hela dagen & kvälen.. Måste fatta allt till provet i morrn.. Måste verkligen klara det nu!!

Har dessutom en inlämningsuppgift som ska göras idag så jag börjar nog med den tror jag..

Ha en skön dag i solen =) Det ska jag!!




Pia » 2009-07-30 | 14:24:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med sol, vi har också haft det till och från idag. =)

När jag kommer hem, jaa du..?.. =/ Har mat med till Rex tom lördag morgon så... Efter det ngn gång är jag nog hemma om jag inte köper mer mat till han.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback