Ser fram emot..

Att lägga ner huvudet på kudden snart.. Ska gå ut med liten trött Puma först & sen är det sängen för oss.

Hunnit med ett par kapitel i boken, vet inte om jag känner mig så mycket klokare bara, det är ju uträkningarna som kommer att bli problem men dom ska oxå nötas in innan fredag!!

I morrn blir det uppstigning tidigt för att hinna med allt som ska göras, försöka få in lite vettiga rutiner i livet oxå.. Måste ju anpassa mig efter att vara helt ensam igen nu oxå, något som iofs är mitt eget val men nog känns det även för mig..

Sov gott på er =)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback