Onsdag..

Dagen började med att Puma väckte mig vid halv 7 & ville gå ut & bajsa, hon är fortfarande kass i magen efter märgbenet, något som är bra iaf är att hon äter =) Vägde henne igår & nu väger hon 21.7, på väg uppåt igen =) Verkar som att denna mat hon får nu är bättre än tidigare?

Börjar få liiiite resfeber nu, har beställt böcker från CDON, har än så länge inte fått nåt mail om att dom är skickade, vad fasen gör jag om dom inte hinner komma? SKa ju tenta av den kursen när vi kommit hem igen, beställde dom den 2/7 så dom borde hinna komma men men..

Idag är det plugga som gäller, ska in till stan en sväng & se om jag hittar en hink bara, behöver nåt att ha Pumas mat i när vi åker bort, orkar inte släpa med mig hela säcken & en vanlig påse är uteslutet med tanke på Albin, han skulle förmodligen käka upp påsen samt innehållet..

Vädret ute är sådär, duggregnar lite, har varit ute ca 30 min med Puma, ingen ide att vara ute nåt längre, hon gillar inte att bli kall & blöt(om hin inte badar).. Får aktivera henne inne sen istället!

Ha en skön dag!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback