Ojoj..

Känns inte som att detta är min vecka alltså.. Datorn är kvar hos doktorn, tillbringade 2 timmar där & väntade på några uppdateringar & då började det krångla igen*SUCK* så den får vara kvar tills i morrn..

Sitter & försöker plugga.. Känns som att det börjar vara fullt i skallen snart, måste verkligen fixa provet i morrn!! Det som har med lagar & avtal att göra känns inte som nån big deal, men resten? Är svårt att veta exakt vad jag ska plugga oxå, håller ju på & gör massor i ett löneprogram, vet inte hur mycket därifrån som jag ska kunna? Provet skrivs ju med papper & penna juh.. Men men.. Bara att kämpa på, har ju en härlig "semester" med plugg att se fra emot =)

Puma är då helnöjd över att ha mig hemma kan jag meddela, hon tar varje tillfälle i akt att få gosa i soffan, men det unnar jag henne, brukar ju inte vara hemma så mycket annars!

Nu ska jag sticka ner nosen i böckerna igen!'

Tjingeling!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback