Idag är det Onsdag ;)

Var lite ute & cyklade igår, hihi!

Har tagit en härlig morgonprom med Puma, ätit frukost, sitter & försöker få tag i människorna som hanterar nummerlappar för utställningarna vi ska på i Juli när vi är på semester, vill ju få dom innan vi åker eller att vi kan hämta dom på plats kanske, annars får vi ju inte delta.. Såg precis att Puma & Albin kommer att ställas i olika ringar så Pär kommer nog att få visa honom själv oavsett =)

Planen för dagen är att plugga massor.. Rätt ok väder idag, lite moln men ändå varmt som bara den! Ska slänga på mig bikiniöverdelen & sätta mig i solen & läsa tror jag.. Senare idag ska jag skjutsa en kompis till bussen, förhoppningsvis köpa ny telefon även om den gamla har fått fnatt & funkar igen, kan ju inte lita på att den funkar när jag verkligen kan behöva den senare..

Puma har hunnit tugga på sitt märgben en stund idag oxå, nu spriger hon & leker med pipbollen som än så länge överlevt, men den kommer oxå att avlida snart när hon har busat & tuggat lite på den.. Då kommer den at se ut såhär =)



Ha en riktigt skön Onsdag alla läsare =)




Paula » 2009-07-01 | 12:44:20

Hej hej!

Jag väntar på bekräftelse på Messiah's anmälan till specialen, den ska komma idag. :D

Men jag ska dit och kolla i alla fall! Så vi ses där, med eller utan hund. Sen bjöd Pia in mig när du ska hälsa på henne :D

Vad roligt!!! :D

Kram

Ps. Fin ny blogg du har!

Pia » 2009-07-01 | 13:45:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jaa nu är du på rätt spår gumman! Onsdag idag..

Det var snabba puckar.. Frågade folket förut om de kunde ses den 22juli och har redan fått svar av alla! =)

Paula e på!!! =D

Carina kunde ej.. =(

Tess visste ej, beror på om de har bonusbarn hemma lr ej för bonuspojken fyller år den dagen..

Men vi 4 skall väll kunna ha sköj utan dom också!! Kommer bli så kul! Skall bli så kul att se hur alla hundar reagerar på varandra! =P Rex kommer antingen göra utfall lr så står han med svansen mellan bena och darrar så han bajsar ner sig för han e så feg.. =)

Väntar med spänning nu på den 22!!! Är som barn på julafton.. =) Fast den 21 skall vi ha ännu roligare.. ;) SKÅL!!! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback