Hemma igen..

Hittade inte mycket av det jag behövde tyvärr, men bättre lycka nån annan dag kanske.. SUCK!!!

Har avbeställt böcker nu & hoppas på att kunna hitta dom i nån bokhandel istället.. Måste verkligen ha dom med mig!!

Nu är det plugga ett par timmar som gäller!

Ha en skön dag!




Pia » 2009-07-08 | 13:18:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Oj inte kul att hon blivit kass i magen av det!

Ge henne antingen mindre lr så är det att den är kall som hon inte tål, vet ju själv att magen kan reagera när det är varmt ute och man dricker för kallt... ;)

Härligt att damen går upp i vikt! Det behövs lite till.. =) Jag kan slänga över lite av mitt sidfläsk till henne! =D

Hoppas du hittar böckerna!

Jag beställde böcker i söndags lr var det i lördags och jag fick dom idag! =) Den senaste Läckberg boken skall jag läsa på väg upp till Finland.. =)

Vet inte om det är ngn kota som lagt sig fel i hans rygg ör om han gjort ngt på fyllan i lördags men ååååh vad han är grinig.. Men som tur ät så åkte han nyss till en kompis och de skulle åka och lämna bilarna där vart jag var i måndags och sen åka och kolla på sten plattor.. Orka ha en grin kuk hemma, nooot.. ;) Då är det mkt bättre att jag och Rexan myser själv en stund! =)

Hoppas Pumas mage repar sig! Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback