Börjar känns liiite bättre..

Nu har magen lugnat ner sig lite, har fått sova lite oxå.. Det är det absolut bästa när jag mår dåligt!

Har varit ut en kortis med Puma igen så att hon får kissa, blir ingen längre prom idag utan jag siktar på många korta istället, får se om jag är piggare till kvällen kanske?

Ska äta lite rostat bröd med ost & blåbär/hallonsoppa till det, har fått i mig lite Resorb tidigare & några tuggor fil & flingor, förhoppningsvis är pinan över för denna gången..

Ska krypa ner med Puma i soffan sen & försöka plugga lite, förhoppningsvis vaknar hjärnan till liv snart oxå med lite energi?

Ha en fortsatt bra dag & lämna ett litet avtryck i gästboken innan du går..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback