Money, money, money..

Är en Abba låt men även ett angenämnt svensson problem, vem har INTE problem med pengar år 2009 räck upp en hand. Jag kan villigt erkänna att saldot på kontot resten av året är deprimerande =( 

Ska göra en rensning i garderoben tänkte jag, har även nåt täcke som jag inte tycker passar Puma alls så det ska oxå säljas, hojta till om det är nåt du ehöver som jag har, allt är till salu just nu ;) Kan även utföra jobb mot betalning, där är det endast fantasin som sätter gränser ;) Men kläder ska vara på ;) Pia, tänk inte ens tanken nu ;)
 

Skämt åsido..

Dagen har ägnats åt studier i vanlig ordning, väntat på svar från läraren oxå men pluggat en del har jag hunnit med!!

Ska faktiskt ta med mig Puma & åka iväg på Social träning en stund, vi behöver det båda 2, komma ut & träffa lite vänliga själar & slippa fundera på allt jobbigt ett tag!

Måste ändå förbi affären så det passar ju bra att göra det samtidigt =)

Ha en skön kväll på er =)








Pia » 2009-12-09 | 17:29:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kläderna på kan man ju ha ändå för att tjäna pengar.. Som sagt bara fantasin som sätter stopp.. Hahhaaa, där fick jag dig! ;)



Ja den som säger att pengar är inte viktigt ljuger för pengarär mkt! Har du inte pengar ja hur sjuttan ska ma n leva??

Hoppas det ordnar sig på pengar fronten!



Sätt in en annons vet ja!

Vill bli rik hemmafru till en rik karl och allt skall utövas med kläderna på!



Hoppas ni har det kul på social träningen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback