Usch & fy..

Ingenting som jag äter just nu verkar min mage tycka om.. Är iofs dags för den roliga veckan snart & då brukar jag må pyton, eller rättare sagt magen gör det.. Kan iofs passa på att svulla ordentligt då kanske iom att man mår apa efter en socker chock..

Skönt att bada =)

Puma ligger & sussar så sött & suckar så fort jag rör på mig, hon vill ju få sova ifred, ska plugga en stund nu så kanske även jag kan sussa lite sen?

Ha en skön Söndag!!




Pia » 2009-08-23 | 19:31:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja svulla på du nu då.. =)

Hahhaha det har vi med gjort här hemma idag, sitter upp i halsen nu.. Blääää...



Du har föresten mail..

Pia » 2009-08-23 | 21:41:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag mår riktigt dåligt nu med men som jag förtjänar.. Ur uselt har man ätit idag, skäms på mig!

Hoppas du mår så mkt bättre imorgon gumman, krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback