Måndag igen..

Som Pia skriver, ny vecka, nya möjligheter..
 
Alltid lika spännande att få se vad denna vecka för med sig för roliga saker & vad för fanstyg som kan hända, alltid är det nåt som jävlas!

Har nu funderat & funderat & bestämt mig.. Försöker desperat få tag i människan som jag söker men det verkar fanimig vara omöjligt? Nåja, ska kämpa vidare med det!

Idag är det plugga som gäller, ska ha förhör nån kväll denna vecka inför provet & banka in lite extra, alltid skönt med nån som kan utmana hjärnan lite, lär mig rätt bra på det sättet oxå!!

Ha nu en riktigt bra dag, det ska jag ha =)




Pia » 2009-08-24 | 13:48:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja vissa personer är då helt möjliga att få tag i och visst blir man irriterad men du vet ju precis vad du kan skylla på om tiden skulle löpa ut. Svara i den förbannade telefonen så.. =)



Nä inte skall det väl jävlas med dig denna veckan..

Du har all lycka med dig.. ;)



Hoppas du får den plugg hjälp du behöver!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback