Veckan som gått!

Har varit alldeles fantastiskt underbar :) Hoppas på fler såna veckor!

Men vi börjar med idag & sen går vi bakåt i tiden!

Idag har det varit lite "dagen efter", käkade god middag igår, 3 st tjejer som delade på 2 vinflaskor, iofs inte mkt men dricker man lika ofta som jag gör dvs typ 3 gånger under hela förra året så känner man av det, haha..

Idag har jag hunnit med bland annat:

Dammsuga+skura, vattna blommor, dammtorka..

Byta gardiner i kök, dukar i kök, vardagsrum & hall, alltså massor med stryktid!

Hunnit kasta en massa plast, glas & pappers återvinning, skönt att få göra bort det!

Kom äntligen ihåg att boka tvätt tid oxå, nästa söndag, jippie :/

Så klart vara ute en del med Puma oxå :) Vädret är inte det bästa, blåser som fasen & toksnöar små isbitar, så man är rätt frusen efter en stund ute även om termometern "bara" visar -9.

Men, självklart har kameran hunnit vara med oxå :)

Puma vs dammsugaren, i brist på lekkompisen så leker man med den ;)



Liiite läskig är den allt men hon kan inte låta bli den, roligast av allt tycker Puma är när matten dammsuger mattor, då står hon & följer den med blicken & försöker jaga den, hihi.. Tycker det är rätt kul & när det blir för mkt så säger jag bara åt henne så lägger hon av men som sagt, det är ganska harmlöst i mina ögon!

I onsdags kväll åkte Bronxie hem, gissa om det blev tyst här hemma, han har ju trots allt varit här i 3 veckor denna gång, men nog är det skönt med lugnet oxå :)







Hunnit springa på en sån här oxå på jäkligt nära håll, jisses vad stora dom är!!



Puma skötte sig galant & sa inte ett ljud åt den trots att Matten & sälskapet hade lite mer puls är normalt, speciellt då den började gå mot oss, jisses vad läskigt!


Innan Bronxie åkte så hanns det självklart med en massa bus i vanlig ordning..

Kvällstrött Puma..




Kolla in Pumas tunga ;) Hahaha...



Puma ska tvätta Bronx & han vill bara leka..





Sötnosarna :)


Har även hunnit besikta bilden denna vecka, den gick igenom, jisses vad skönt :)

Hunnit få ett Vikariat som innebär att jag kommer att byta arbetsuppgifter till viss del, få nytta av min utbildning & även börja jobba dagstid, så till att börja med 2 månader framåt i tiden, är så jäkla glad för detta!

2011 hade inte kunnat börja på ett bättre sätt för min del!!!

Nu blir det badet med min nya bok som är så jäkla bra, ha en riktigt skön söndag!!





Jenny. » 2011-01-16 | 18:45:17
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Hej vad roligt att du oxå har en blogg. Sötaste hunden tror jag minsan att du har oxå.;-) Ha en fortsatt trevlig kväll !!

//Jenny.

Pia » 2011-01-19 | 16:36:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahahhaa, asg!!! Det ser ut som Puma sjunger i en mikrofon på första kortet! :rolleyes: ;-P :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback