Ledig lördag..

Det är hur skönt som helst!!! Började med en sovmorgon, fick sova till 9 med några snabba väckningar under natten, låg kvar till 10 & bara mööös :) sen upp & ut med hundarna, lite kallare idag -14, men skönt ändå, 35 min prom, sen hemåt & äta frukost för oss alla!

Har betat av några saker på dagens to do list, bland annat:

Bytt sängkläder med lite hjälp ;)

Plötsligt var det knäpp tyst, ingen hund i sikte, hmm...

                     

Tittut Puma                         Och även Bronxie..                                   Liiiite trötter...





Lurade med grannen & hennes son ut på prom, lilla E fick den stora äran att åka bobb efter Puma & Bronx, vovvarna skötte sig galant större delen av tiden oxå :) Lilla E var helnöjd & förklarade att detta ville han göra om igen :)



Har även hunnit med ett uppfriskande bad, ett välbehövligt sådant, under tiden så gjorde vovvarna detta..
    


Sötaste vovvarna i min värld iallafall :) 

     
Självklart så myser vi på när tillfälle ges, dvs mest hela tiden :)

Nu ska jag följa hundarnas exempel & sussa en stund, tjingeling!

Lämna en kommentar innan du tassar vidare :)






Anonym » 2011-01-08 | 19:03:02

ida » 2011-01-08 | 19:03:34
URL: http://lillidan.blogg.se/

Ja, det hoppas jag med :) Blir bara ett hus härifrån så inte alls långt, men jobbigt ändå :p

Lena & Diva » 2011-01-11 | 19:01:26

Fina bilder:-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback