Bilder som vanligt!



En härlig höstdag..



Puma modellar i solen i sitt nya halsbad från Överskottsbolaget, 49 kr. Får se hur länge det håller?



Puma funderar på vars sällskapet tog vägen? Är ju promenad sugen nu..


Helgen har i vanlig ordning varit fullspäckad med planer, igår var planen att vi var några stycken som skulle viltspåra tillsammans men det slutade med att jag & L åkte ensamma ut i skogen & hade roligt. Spåret gick bra, L la spåret & jag vimsade runt 5 -10 meter utanför som sällskap & hjälp. Givetvis så villade Puma bort sig & gick på mitt spår istället, dagens lärdom, Matte håller sig borta från spåret helt & hållet i fortsättningen! Annars hade vi en härlig höstdag i skogen med busiga hundar :) Puma skötte sig skitbra annars bortsett från den lilla missen, vinklarna funkade, spåret följdes & hon hittade sin klöv, som faktiskt blir mer & mer intressant!

 

Idag stod tvättstugan på schemat bland annat, skulle även ta en tur till mormor & ta ut henne i rullstolen med tanke på hennes brutna ben, men tyvärr orkade hon inte idag. Hunnit få hjälp med att fixa min cykel som haft punka så en cykeltur hanns med i solen, tror Puma tyckte det var skoj oxå, försökte att inte trampa nånting utan lät henne dra så gott det gick, blir bättre & bättre ju mer vi cyklar.

Har oxå hunnit med ett möte sen på kvällen, CF, tack för 2 roliga år, nu säger jag tack för mig, kanske kommer tillbaka i framtiden? Känns som att beslutet är rätt, speciellt med tanke på allt annat som händer just nu som är viktigare.. Men nog saknar jag det redan lite grann :(

Annars händer det väldigt lite just nu, jobb, Puma- träning, aktivering, spår, osv.. Känns som att dygnet skulle behöva ett antal timmar till ibland!

Nu är det soffmys som gäller..

Hoppas du haft en riktigt mysig helg!!





Pia » 2010-09-27 | 08:11:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Snygge Puma i ett fint halsband, vilket kap! :thumbup: Öveskottbolaget är bra på prier! :-d



Roligt att vinklarna börjar fungera bättre samt att hon intresserar sig mer för klöven.



Vem vet jag kanske flyttar dit upp..?.. :rolleyes:

Pia » 2010-10-03 | 18:32:06
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men lilla Puma luma, inte kul att ha rygg ont...



Kom ihåg att du har en värmedyna med, den kanske hjälper mot ryggont på vovvar med! ;-P



Hoppas det inte är ngt allvarligt.



Rex skickar pussar!



Och tack för tipsetmed glatt kompress, köpte silikon kompress för de hade inget annat och den vart grymme bra! :thumbup:

danne » 2010-10-07 | 17:54:11

:love: översta bilden på Pumis är ju sååååååå fin!!!

:thumbup:



vill ha som banner på forumet... får jag? :bigeyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback