Bilder från viltspåret igår..

Samtliga bilder är tagna av Sandra Nyström! Tack för fina bilder :)



Matte kollar in "skottplatsen" Puma tycker det är superspännande..



Spårar för fullt...







Min absoluta favoritbild!! Så jäkla fin min tjej är :)











Den är liiiiite äcklig denna klöv.. Hihi..






Men Puma vill ändå undersöka den litegrann..


Gårdagens spår gick bra, ett mellanting kan man säga, varken superbra eller dåligt? Men det var en hel del knott i skogen, Matte var trött & hade världens huvudvärk, så svårt att säga hur Puma påverkades av det.. Men jag är nöjd med henne iaf! Hon svamlade till litegrann & började tugga på en pinne mitt i allt men kom sen på efter tillsägelse av Matte vad vi höll på med.

Intresset för klöven ökar varje gång nu, hon kanske rent av kommer att kunna bära på den nästa år ;)

Har iaf som mål att gå ett anlagsprov med henne, när det blir av beror helt på när hon känns redo för det, vi behöver jobba lite mer på samspelet i skogen & jag måste läsa henne lite bättre.. Men ett anlagsprov ska vi definitivt gå!

Nu blir det ett bad för Matte, snart är det Ensam Mamma Söker, höjdpunkten på söndagar :)





Pia » 2010-09-19 | 19:46:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Grymt bra bilder! :love:



Din favvo bild på Puma är fiiiin! :-d



Kul att se matte på bild med! :thumbup:



Snart börjar mammorna! Wehaaaa.... :rolleyes:

Sandran » 2010-09-20 | 12:33:41
URL: http://sandracaroline.blogg.se/

Gud så snygg blogg ni har! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback