Underbar & Älskad Av Alla..

Är titeln på kvällens film. En svensk film med många bra skådespelare, en bra story som jag faktiskt riktigt levt mig in i oxå, kände mig nästan lite tårögd i slutet när verkligheten kom ikapp :(

Kan absolut rekommendera den om man gillar svenskt.

En sak som jag ännu en gång ( jo jag vet att det är en film) fått bekräftat är att alla karlar(nästan iallafall) är skithögar och att det är bättre att vara singel!

Men trots det så känner jag mig ändå lite kluven.. Trivs superbra med att vara singel och just nu skulle livet vara omöjligt att kombinera med annat än jag redan gör, men saknar ändå det där lilla extra i vardagen, nån som ger en kram, nån som säger att man är fin, nån som bara förstår hur det känns efter en jobbig dag/kväll/vecka..

Ja ni vet, nån som bara läser dina tankar och vet hur det känns, nån som kan säga dom där orden som gör att allt känns bra igen... Var är min sån :(


Well, nog svamlat..

Har spenderat dagen med massor av saker, hunnit shoppa några småsaker, bland annat ett par gummistövlar på Biltema, hunnit vara på några andra affärer oxå i jakt på dessa jäkla gummistövlar, men tillslut så fick jag mitt par, ett par randiga *skratt* dom är hysteriskt fula, ska försöka lägga in bild nån dag..

Har även hunnit inhandla en cykel, så nu jäklar är det bara att passa sig, jag & Puma kommer att vara i toppform när det är dags för Beach2010 ;) Hahahaha...

Men nu är det natti natti, kanske ska närvara på hundutställning i morrn om väckarklockan funkar som den ska ;) Hahaha..

God natt!!







Pia » 2010-05-10 | 20:08:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas att kursen gick bra idag med din snygga nya gummistövlar! :thumbup:



Har Ella vunnit pengar när hon shoppat loss så, en ny cykel wow.. Den vill vi också se på bloggen! :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback