Ella konstaterar ;)

Kollade igenom bilderna här i bloggen från igår en gång till, säger bara: Fy fan vilken snygg hund jag har :) Även om hon behöver lägga på sig mer muskler så är hon ändå i hyfsad form nu :) Love it!!

Sen Bronx är ju oxå otroligt stilig, ska bli skoj att förhoppningsvis få följa hans utveckling tillsammans med Husse N framöver, tror dom kan gå lånt tillsammans oavsett vad dom hittar på :)

Inatt så har lillkillen hållit mig/oss vakna, kom i säng runt 12, han bökade & höll på, hoppade ner på golvet upp i sängen osv en bra stund, när klockan var 2 insåg jag att det nog var dags att gå ut en sväng då han verkligen inte kom till ro, annars brukar han slockna på en gång.. Så väl ute så insåg jag orsaken till hans kryp i kroppen, tack & lov var det snabbt övergående, har inte alls märkts idag, men nattsömnen var helt värdelös, har väl sovit max 3 timmar, kände mig allt annat utom pigg i morse kan jag lova, men fått vila en stund på eftermiddagen så nu känns det helt ok igen men förhoppningsvis kommer jag att sova riktigt gott inatt :)

Ska strax bege mig iväg på viltspårskurs med Puma, självklart hänger B med oxå men det är Puma som ska arbeta i kväll tillsammans med mig, ska bli skoj att se om det funkar bra, har redan bestämt med en kurskompis att vi lägger varandras spår då jag tror att Puma spårar mig istället för blodet/klöven, lär ju märka om ett par gånger om det ger resultat??

Hoppas du haft en kanonbra dag :)







Pia » 2010-05-03 | 20:43:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaha, så du har haft en räserbajs natt! Jag sov som en gris inatt efter mitt bajsande natten mellan lör-sön så ni kommer sussa gott säkert inatt! :thumbup:

Hoppas det går bäst för er på kursen!

Lena & Diva » 2010-05-03 | 23:11:56

Tack för ikväll,sen att det blev lite tokigt:-s




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback