Äntligen helg!!

 Veckorna går just nu åt till att hålla mig sysselsatt som fasen efter kl 17 varje dag, det är möten, träning osv som ska hinnas med, kul är det oxå!

Men självklart är det skönt med helgerna, brukar inte bli så att det händer så mycket för oss då efter veckans eskapader, då vill jag iaf vila :)

Igår var jag en sväng på biblioteket & lånade böcker, har nu 5 "hundböcker" & en vanlig att läsa framöver, Hundböckerna handlar bland annat om anatomi, träning, klickerträning & massage, ska lära mig så mycket jag bara kan nu :) Puma får passa sig då allt självklart ska utföras på henne, massage älskar hon & brukar somna, tom snarka ibland :)


Min kropp mår sådär idag, måste ha legat sjukt konstigt när jag sov inatt, har satans ont i höfter & rygg, vet inte hur jag ska få bort det heller?? Men röra på mig måste jag iaf! Ska strax ut på ett cykelpass med lillan, svalt & skönt idag ute, ca 19 grader & molnigt, perfekt cykelväder, det blåser lite oxå!

Får se vad kvällen bjuder på sen, funderar på att åka & hyra en film kanske, länge sen sist nu, finns förmodligen massor bra som jag inte sett än, eller så blir det läsning??

Hoppas du får en kanon helg!!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback