Vilodag..

Har jag & Puman tagit oss idag, mitt knä krånglar & gör ont, förmodligen av snöpulsandet men skitsamma, har iaf gått enbart korta sköna lugna prommar idag & det kommer vi att fortsätta med, får för mig att Puma håller på att bli/är förkyld?

Hon är iofs pigg osv men nåt gör att jag ändå tror att det är nåt litet på gång i kroppen, hon har lite små konstiga ljud för sig oxå, inte noskvalster ljud utan det påminner mer om mina förkylningsljud ;) Så nu tar vi oss volidag idag & kanske i morgon oxå, det beror lite på vädret & hur jag/vi känner oss :)

Förkylningen börjar mattas av, aptiten börjar återvända oxå :)

Kvällen ska ägnas åt att tvätta, så trevligt så ;) Sen blir det soffmys i vanlig ordning däremellan :)

Ha en trevlig kväll!





Pia » 2010-03-19 | 17:41:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men Ellla, har du gått och smittat ner Puma med... ;) Vänta du bara snart har hon räser bajs med... :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback