Trött Ella, Puma & Bronx!

Är det hemma hos oss, tror Matte är tröttast av alla :) Haha..

Jobbat idag igen, 14-19, nice :)

Var riktigt härligt att få komma hem & mötas av en överlycklig Puma, på med varma kläder, en prom & sen hämta Bronx som oxå var härligt glad. Det värmer i hjärtat när jag ser hur lycklig min hund är när jag kommer hem, oavsett om det är 20 min eller några timmar så är hon såååå glad ändå!!

När vi kom hem så fick dogzen mat & sen fick jag middag oxå, jisses vad mycket hungrigare jag blivit om man jämför med när jag var dunderförkyld, nu är jag tillbaka till att vara konstant hungrig igen ;) Men å andra sidan så skulle det inte göra nåt om nåt fastnade på kroppen heller, haha..

Nu ska jag återvända till soffan & knapra Ballerina kalddkaka, mmmmm säger jag bara!!

Sov gott!





Pia » 2010-03-26 | 08:58:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gott att ni är hungriga i eran familj igen! :-d



Så glad för din skull att du fått ett jobb!

Carina » 2010-03-27 | 09:29:04
URL: http://elladora.blogg.se/

åhhh, visst är dom väl underbart goda - ballerina kladdkaka :thumbup:



skönt att du sover bra och att förkylningen släppt :)



Ha en härlig helg!



KraaaM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback