Skitdag!

Är bara en snäll beskivning av min dag, tänker inte gå in mer på det än att jag är trött på folk som inte håller vad dom lovar, att allt ska krångla så förbannat,bland annat så krånglar det med akassan & papper som ska skickas, fel uppgifter osv.. Trött så trött!!

Jag kräver inte mycket, det enda jag vill ha är ett liv i all enkelhet, lugn & ro tillsammans med Puma, lite skoj nån gång när andan faller på, men inget mer än så, ett jobb kan ju vara bra eller ett jobb som hemmafru skulle passa ännu bättre, undrar var den där prinsen tog vägen, har väntat bra länge på honom nu ;)

Äh, nu skiter jag i allt snart!





Pia » 2010-03-29 | 20:08:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nej Ella du skall inte skita i allt, tänk på lilla Puma! :-d



Om du skiter i allt så ta och kom ner till oss med Puma under ena armen och laptopen under andra så skall du se att det löser sig...

Vem vet det kanske blir du och manschester killen, hashahahaaa... ;-P

Pia » 2010-03-29 | 20:08:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nej Ella du skall inte skita i allt, tänk på lilla Puma! :-d



Om du skiter i allt så ta och kom ner till oss med Puma under ena armen och laptopen under andra så skall du se att det löser sig...

Vem vet det kanske blir du och manschester killen, hashahahaaa... ;-P

Therese » 2010-03-30 | 08:38:03
URL: http://thereseohlund.blogg.se/

Jag vet hur du känner dig, jag sitter allt för ofta i samma båt då det gäller a-kassan, dom är ena energi slukare :thumbdown:

Men det är bara att kämpa, det löser sig till slut...



Jo jag förstår att du tar det lungt med henne, man vill ju inte att sina hjärtan ska ha ont heller.

Men visst ska jag komma nu till våren och pröv träna. Det ska bli super roligt. Kul att träffa nån mer som har "Iris" hundar, jag träffar aldrig nån som har amstaff så det är ju super trist. Det är ju kul att byta några ord om dom små :-d



Men jag hör väl av mig då det börjar närma sig att åka till Boden..

Kram på er

Pia » 2010-03-30 | 08:52:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du är så välkommen så, när du vill! :love:

Bara du inte kommer de två första semester veckorna för då är jag ej hemma, 18/7-31/7 är jag bortrest. Hmm undra om jag berättat om inte så gör jag det nästa gång vi surrar, senare idag kanske, hihihiii.. ;-P



Jag är glad att du finns med, blir bara putt när folk behandlar världens bästaste Ella orättvist.

Jag finns, det vet du och mig blir du inte av med i första taget.



Kram

Pia » 2010-03-30 | 08:53:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nu är det keso och gröt i bloggen så du inte skall bli hungrig.. :rolleyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback