Nya bilder..


Snö så långt ögat når..

Puma..

Spanar på nåt..


Fina Puma :) Älskar hennes öron :)


Gissa vad jag ska göra nu...

Japp, jag gillar att rulla på bilvägar :)

 

Detta var dagens bilder..



Här kommer några andra bilder..


Kyliga dagar får man ha täcke på sig..

Men jag kan rulla iallafall :)


Sover sååå gott..



Lite trött, vet inte om jag ska komma ut från min koja eller inte, den är ju så mysig :)


Haft en härlig morgonprom idag, tog sovmorgon så vi kom inte ut förrän 11, hihi, var ute 50 min, strosade, pulsade snö, busade, stannade & pratade med en massa människor.. Hur mysigt som helst :)

Nu är det plugg som gäller igen!

Tjingeling!




Pia » 2010-03-21 | 14:01:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härliga bilder på Puma tjejen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback