Jisses..

Vad jag är trött nu..

Efter en händelserik dag/kväll igår så borde nattsömnen har varit fenomenal men inte det..

Det går fort att vänja sig vid att ha större delen av sängen för sig själv, i natt när vi varit 3 så har det helt plöstligt varit jäkligt trångt! Men självklart lite mysigt oxå :) Har väl fått sova ca 4-5 timmar i natt, fullt ös sen strax före 8 i morse fram tills nu när vi kröp ner i soffan igen, jisses vad lugnt & skönt det är, ser fram emot en lång skön natt igen med mina 2 sötnosar :)

Har jobbat idag, 3 timmar, ska jobba i morgon & Fredag oxå, härligt med klirr i kassan :) Önskade bara att det var ännu mer!!

Nu ska jag krypa tillbaka & mysa i soffan!

Ha en trevlig kväll!!





Pia » 2010-03-25 | 08:45:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att du fått dig ett litet x-tra jobb!

Om man vill så kan man, I told you so... :-d

Alltid välkommet med pengar! :love:



Hoppas du fått sova ordentligt inatt lr har ni haft dubbelmacka i sängen... ;-P

Carina » 2010-03-25 | 09:37:58
URL: http://elladora.blogg.se/

Hejsan svejsan.



Nu blir jag massa nyfiken - vem eller vad har flyttat in hos er :question: :-d






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback