Ger upp!

Nu är jag bara några sidor från att kunna lämna in nr 2/4, ska bli sååå skönt..

Nu lägger jag bokföringen åt sidan för idag, hjärnan har gått på tomgång en stund & risken är för stor att det blir helt galet om jag fortsätter!!

Ska krypa ner i soffan nu & mysa med Puma.

Förresten, körde ett klicker pass med henne tidigare, det går framåt kan jag lova, nu kunde hon hämta apportbocken, komma & sätta sig fot samt hålla kvar den tills jag sa loss, istället för att komma framför mig & släppa den rakt ner. Är så stolt över oss, om vädret tillåter i morrn så ska vi testa ute oxå, kul att all träning börjar ge resultat nu :) Klicker är verkligen hennes grej :)

Ha nu en trevlig kväll!!




Pia » 2010-03-21 | 08:54:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att ni hittat en grej som passar er och eran träning! :-d



Jag har inte äns gett klickern en chans, BRA, DUKTIG DIG funkar lika bra här.. :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback