Frånvarande..

Är nog rätt ord för att beskriva hur jag känner mig idag..

Dagens problem, I-lands  problem kanske, men det kallas för magsjuka, eller dagens, gårdagens är det ju faktiskt, men det har varit ett problem även idag, har ju inte direkt varit sugen på att äta nånting kan jag lova.. Mår fortfarande inte bra, magen knorrar & lever om trots att den är helt tom, har iaf fått i mig lite kyckling & ris, det är ju snällt för magen, Puma har oxå fått det i sin mat, kan lova att skålen var tom ;)

Tack & lov så har jag en underbart snäll familj, framförallt "Plastpappan" han ställde upp & åkte & handlade åt mig så nu har jag blåbärssoppa, grönsakssoppa, lite vitt bröd, skinka & chips, ja jag äter chips när jag är kass i magen & det hjälper så ingen ide att protestera, alla har vi våra knep ;)


Kvällen ska ägnas åt plugg faktiskt, har fått en hel del hjälp samt hjälpt till en del under dagen så nu kanske jag kommer nån vart? Man vet aldrig :)

Men bäst att sätta igång nu innan motivationen tryter igen..

Ha en skön kväll!!




Pia » 2010-03-16 | 19:52:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Alla har ju sina knep men man tycker ju att chips bårde göra det än värre.. ;-(

Har en kusin som alltid har chips hemma, det hjälper om hon får migrän.. hehehee, Chips är bra till mkt.. :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback