Fan,fan,fan..

Vad jag är less på att vara sjuk..

Hostade så att jag nästan kräktes tidigare idag, mycket otrevligt!

Har små pysslat hemma hela dagen, packat ihop en kartong med saker som ska säljas oxå, förhoppningsvis blir jag av med några saker :)

Myser i soffan nu & använder upp massor med papper till min än så snoriga näsa, nu börjar det göra ont att snyta sig oxå, suck!

Näpp, nu vet ni att jag nätt & jämt lever fortfarande ;)




Pia » 2010-03-15 | 09:11:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ingen trevligt att hosta så! Hoppas det ger med sig snart.



Åh en x-tra klirr i kassan är aldrig fel med att sälja prylar som bara skräpar hemma. Hoppas på en stor vint till dig! :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback