Dagen till ära..

Visade termometern -20 när vi klev upp, jippie, eller inte?

Som ni alla säkert vet så har jag en Puma som inte gillar kylan, istället för en morgonrunda på typ 30-45 min så var vi ute heeeela 15 min, jaja, hon har fått gå ut iaf!!

Planen för dagen är att strax bege sig & hämta Mamsen med en massa saker, vi har ju hyrt bord på en andrahandsaffär för att sälja iväg lite saker så det kommer ta en stund att fixa, sen hoppas jag på stan en sväng oxå, behöver inhandla resorband til Pumas vinter täcke, dom banden som sitter på är alldeles för korta för att det ska vara ok, hon har för stora lår min vovve ;) Men dom är snygga så det gör inget, förlänger mer än gärna & fixar & trixar med täcken & sånt bara hon slipper frysa!!

Förkylningen håller i sig även denna dag, fick gå upp & ta hostmedicin igår när jag nästan hade somnat, fick världens hostattack, förhoppningsvis ger det sig snart med detta, är less!!

Ha en bra dag på er i kylan!!






Ankiepankies » 2010-03-15 | 09:39:15
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Ha en trevlig måndag! :)

Pia » 2010-03-15 | 11:56:10
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad tråkigt att inte förkylningen ger med sig.

Och shit vart kom det kalla ifrån?

Vi har också minus grader på nätterna.. Men inte då -20.. Idag var det -4 när jag gick upp och nu är det 14.5 plus i solen! :-d



Om vi kom i säng tidigt, 00.00 var klockan så jag kan tänka mig hur pigg M vart imorse... ;-(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback