1 år sedan..

På dagen, är det i morgon sen solstrålen Puma kom in i mitt liv :)

Detta är den absolut första bilden som jag tog på henne när vi var & hälsade på..

Ångrar inte en sekund att jag tog chansen att skaffa hund, det är ju nåt jag har velat sen jag var liten & den drömmen änligen gick i uppfyllelse med Puma. Bättre första hund hade jag aldrig kunnat få!! Är så tacksam för att F & C gav mig den chansen :)

 

Nu blir det soffmys med galningarna som brottas för fullt, i morgon ska Bronxie förmodligen flytta till nytt hem så nu ska vi njuta av sista tiden med honom!!

 

Ha en trevlig kväll!!





Linnéa » 2010-03-28 | 22:06:54
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

oj,jag kan tänka mig att det var mycket snö där vid 6.



Bronx är ju en riktig tröttmössa, men det är ju så när dom är små. hoppas han får komma till ett bra hem:)

Pia » 2010-03-29 | 08:30:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja tiden går fort när man har roligt! :-d

Hundar ger en så otroligt mkt med glädje, helt ofartbart! Ångrar inte heller en sekund att vi köpte Rex och just våran lilla sjukling Rex.. :rolleyes:



Hoppas han får det bra lillkillen i sitt nya hem.



Kramar om dig länge.... Du vet var jag finns!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback