Vilken dag..

Gissa om jag var trött som fasen när klockan ringde i morse.. Gäääsp!! Men upp tog jag mig, Puma var lite småkinkig över den tidiga timman & låg kvar en stund i sängen & funderade på om hon verkligen skulle kliva upp *skratt* Men även hon kom sig upp tillslut!! Ut på en kortis prom, fortfarande Puma som inte var så intresserad..

Dagen har varit kanonbra, förmiddagen var väldigt spännande för henne med massor av intryck, folk som kom & gick hela tiden, massor av lukter, nytt ställe, många att hälsa på & pussa :)

Efter lunch & en prom så däckade fröken inne på kontoret, då har hon knappt orkat lyfta på huvudet när nån kommit in eller det smällt i dörrarna, precis som det ska vara :) Puma blev mutad med ett ben som hon fick av min handledare, benet har hon burit runt på & visat upp för alla som kommit in till oss, förmodligen blir det som vanligt att hon leker med det ett tag innan det duger att äta upp ;)

Dagen har varit lång & rolig, fått massor med saker gjorda & det känns som att jag gjort lite nytta oxå ;)

Innan vi åkte hem så passade vi på att åka förbi & hälsa på Lena & Diva en stund, Puma smög iväg & tänkte testa Lenas säng som är en vattensäng, hörde att hon hoppade upp, sen hoppade hon ner jäkligt snabbt, vi smög & tittade på henne, hon stod & stirrade som fasen på sängen *skratt* sen var hon inte så intresserad av att testa den nåt mer, hahaha...

Sen avslutade vi med en kort prom, Puma hade förvånansvärt mycket med energi, gissar att hon är övertrött, nu ligger hon däckad på golvet, middagen var inte intressant idag, iofs inte så konstigt med tanke på allt gott hon ätit idag :) Men hon har fått i sig litegrann iaf, det är ju inte hela världen längre om hon inte äter bra varje dag :)

Nu väntar en kväll i soffan för oss :)

Hoppas din dag varit kanonbra :)




Pia » 2010-04-07 | 08:48:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken dag din Puma ahr haft! Kan tänka mig att det snurrat runt ordentligt i skallen på henne! :thumbup:

Så roligt att du får ha med henne på praktiken!



Hon kanske blev sjösjuk i Lenas vattensäng.. ;-P

mysis » 2010-04-10 | 10:05:18
URL: http://karmakiddo.blogg.se/

Tävla om en grymt snygg retro plastic klocka från runns.se på min blogg!



http://karmakiddo.blogg.se/2010/april/tavling-runnsse-1.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback