Trötteli trött..

Är vi hemma hos oss nu.

Har haft en härligt effektiv dag & fått en hel del gjort, har jobbat en del självständigt oxå, nice :)

På lunchen blev det ett av vårat sämsta lydnads/apporteringspass hittills i år *skratt*, Puma var inte alls med på noterna utan ville bara springa runt & busa & gräva gropar på ridbanan så vi ägnade oss åt bus istället, vädret var kanon så lite sol fick vi njuta av idag :)

I morrn & på Onsdag så är jag ledig & ska njuta som fasen, tror jag ska slå av telefonen & bara sova närmsta 2 dygnen nu, är så jäkla trött nu efter att ha haft fullt ös i 8 dagar på raken, ska nog kanske ta fram dammsugaren en sväng i morrn & vattna lite blommor oxå, finns liksom ingen tid & ork till det när kvällsprommen & middagen är avklarad, men så är det för många, tror jag kommer vänja mig oxå, är ju lite extra spännande nu i början  & en hel del information som tas in i skallen..

Nu ska resten av kvällen avnjutas i soffan :)





Pia » 2010-04-12 | 22:26:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Välkommen in i jobb världen med hundhaveri! :-d

Man får lära sig att ha många bollar i luften och slå bort trött tanken ibland och bara köra på...

Pia » 2010-04-14 | 07:56:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack för den fina komentaren om hunderiet! Det värmde! :love:

Synd bara att det finns så få som vi som är så måna om våra älskade djur...



Onsdags kram till dig och Puma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback