Tröööttttttt

Är bara förnamnet idag..

Jisses vilken händelserik dag :)

Dagen började med en trött Ella, har vaknat miljoner gånger inatt av Bronxie som slagit mig i ansiktet med sina jätte tassar, han sov såklart & rör sig massor i sömnen så det var ju inte meningen.. Så alltså kan man säga att jag var riktigt trött!!

Dagen har lunkat på i ett skönt tempo, Puma har fått ensam träning på kontoret medans jag & Bronx har socialtränat i stallet, jag har fått jobba på min Vetrinär/sprut fobi då vi haft Vet besök idag & ett antal typ 24 hästar fått sin vaccination, även kikat på när dom raspat tänder.. Får väl se hur det går nästa gång det är Vet dags ;) Men förmodligen är det lika jobbigt för mig då oxå :( För att ni inte ska tro att jag är alldeles knäpp så är jag likadan när det gäller läkare, tandläkare osv.. Vet egentligen inte varför, men hjärtklappning, handsvett, nervös osv inträffar bara jag tänker på att jag måste till en läkare eller tandläkare :( Usch!!!!

Nu är det hemmafruarna & sen sängen för oss, behöver sova massor inatt!!





Pia » 2010-04-21 | 08:49:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Alla har vi våra fobier, jag har kräk och höjdrädsla..



Hoppas du fått bättre sömn inatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback