Söndagens..

Göror har tills största delen bestått av att njuta av detta härliga väder som varit idag, varit ute massor idag med Puman :) Hunnit promma med Brorsan, Svägerskan & alla deras hundar, hunnit vara inne i stan & gå med Lena & diva oxå :) Såå trevligt!!

Kvällen har spenderats med att springa mellan soffa & tvättstuga, hade inte så mycket tvätt idag tack & lov så nu är allt torrt & nästan allt är undansorterat oxå :)

Pumas favvofilt (som hon fått av Rex) är nytvättad & redo att följa med på äventyr, första äventyret blir i morrn då lillan ska vara på jobbet med mig på eftermiddagen, tror jag hämtar henne vid 15 tiden & går till jobbet, sen får hon vara i fikarummet tills jag slutar kl 17.. Sen på Tisdag blir det premiär för oss båda på praktiken, kul att se vad jag ska få göra :)

Men nu ska jag njuta av lugnet, sista dagen på länge, bara mysa i soffan & göra en tidig kväll, planen är att komma upp tidigt i morrn & hinna med lite av varje innan jag börjar jobba 10,45 så om "nån" vill messa & väcka mig är det helt ok, men inte före kl 7 tack ;)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!!




Pia » 2010-04-04 | 23:26:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Smart att du testar med att ta henne till Ica först! :-d

Jag är så nyfiken på att få veta hur det gått för dig på praktiken sedan! ;-P

Vem vet kanske plingar.. :-P



Njut nu av sista kvällen utan måsten med Puma luma tjejen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback