Onsdag!

Och fröknarna är hyfsat utvilade :)

Igår var en riktig slödag för oss, iaf hemma, i vanlig ordning hanns det med en hel del prommande, både med & utan sällskap!

Idag är planen att jag ska ta tag i lite städning, vattna blommor & byta sängklader, alltihopa är ett måste nu känner jag, ska även plocka undan lite vinterkläder som ska tvättas & stoppas undan tills jag behöver dom igen!!

Fick en glad överraskning igår, måste bara kolla att det stämmer, & nej jag har inte fått jobb..

Vidskeplig som jag är så lever jag i tron att goda saker kommer 3 & 3, så även dom dåliga, oftast så brukar det stämma oxå, vet att nån av mina läsare kommer att tycka att "det bara är svammel" men tyck det då ;) Kunde inte bry mig mindre, känner man mig så vet man att det är sån jag är ;)

Med det sagt så ser jag fram emot de 2 andra trevliga saker som kommer att hända inom en snar framtid ;)

Nu ska jag rocka lös med dammsugaren :)

Have A Nice Day!!




Carina » 2010-04-14 | 11:56:05
URL: http://elladora.blogg.se/

Är väldigt nyfiken på vad det är för glad överraskning fröken fått :-d



Hoppas ni flickor får en jättebra dag!



Kram

Pia » 2010-04-14 | 17:40:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Gah, vad du gör mig nyfiken!



Men vilken mys dag du har framför dig!



Du kan väl ta och ringa när du har tid, har försäkt så många ggr men nu ger jag upp... :-P

Till helgen, surra? Om du har tid...

Har lite att prata om, hihihiiii.. :rolleyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback