Fredag?!?

Tror jag det är idag? Hade Fredag hela dagen igår av nån anledning men det visade sig sen att det "bara" var Torsdag, haha..

Idag har vi inte fått mycket gjort, eller jo kanske..

Har hunnit röja databordet, röja bokhyllan & tvbänken, sortera in massor med papper i rätt pärmar, fixa & göra fint :) Sen har jag hunnit vara in till stan en sväng & promma med Lena & Diva, haft Olga & Mimmi på besök, jisses vad energi den hunden har, fattar inte att Bronx & Mimmi är syskon?? Puma var helt slut efter 15 min busande med Mimmi inne, skönt iofs men då förstår ni hur galen hon är, hon hann tom springa över mitt vardagsrumsbord i en obevakad stund ;)

Ska fortsätta med Städprojektet i morrn, gick en långprom med Brorsan & Best tidigare & sen när jag kom in igen var det mörkt, sååå skönt att det är ljust ute nu till klockan 20 på kvällen :) En hel del snö har smält bort under dagen oxå, jag har blivit dyngsur om fötterna varje gång jag varit ute, kanske dags att investera i bättre skor, om jag nånsin får råd till det villsäga :(

Nu är det soffmys en stund innan sängen väntar på oss, har massor med sömn att ta igen från denna dumma vecka!!

Ha en trevlig kväll!!






Pia » 2010-04-03 | 06:51:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jisses vad du röjt!

Skönt att få bort sådant och man är så nöjd efteråt... :-d



Mimmi, vilken bokstavs sjukdom har hon? :question: :rolleyes: Hahahahaa, hade fått dårdimpen med en sådan hund.



Ha en trevlig påskafton!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback