Bilder..

Tyvärr inte av bästa kvalitet men det är alltid nåt ;)



En av Pumas favorit sysselsättningar på balkongen :)

Stor apport i den lilla munnen..





Bronxie på besök igen över helgen, superskoj!!! Han & Puma har saknat varann ;)



Mys med en trött Matte...



Puma & Bronxie huller om buller..


Fler bilder kommer under helgen då vovvar & Matte är lite piggare!!

I morrn ska båda hundarna följa med mig på praktiken, Puma älskar att vara där & vill knappt åka hem, spännande att se vad Bronx tycker ;)

Ha en härlig kväll, nu är det soffmys med "mina" hundar :)





lena & diva » 2010-04-15 | 21:19:48

härliga bilder iaf

Pia » 2010-04-15 | 22:18:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Fina kort du tagit!

Gillar den på dig och Puma bäst! :thumbup:



Kul för dig att få ha lillskiten hemma igen!

Jag hoppas jag får reta en trött Ella imorgon! ;-P



Mys nu i massor med Puma och Bronxie!

Carina » 2010-04-16 | 10:14:28
URL: http://elladora.blogg.se/

Du kanske skulle behålla honom, han verkar ju vara en gooo lite skit ツ

Nihad Zara » 2010-04-16 | 14:11:08

Hej!

Tack för att du ställer upp och tar hand om Bronx då jag är borta :) Saknar plutten enormt mycket, skönt att han får leka ut! :)



/Nihad Zara :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback