5 april..

Och det snöar ute, suck!! När ska det sluta komma snö undrar jag??

Morgonprom & frukost avklarat, nu väntar ett bad & fixa mig i ordning för jobbet. Sovit sådär inatt, drömt en massa konstiga drömmar, kommer ihåg en del men inget jag tänker skriva om här, jisses vad jag skulle bli dum förklarad då ;)

Planen för dagen är att jobba ett par timmar, sen hem snabbt & hämta Puma så att hon får vara med typ 2 timmar på jobbet, sen en skön prom efter det, sen så blir det en lugn kväll för oss, har redan ångest över att jag ska vara på plats på praktiken kl 8 i morrn, jag som är så sjukt morgontrött dessutom så förmodligen blir det ytterligare en natts dålig sömn! Men även om det känns jobbigt så känns det otrolig skoj samtidigt, händer en annan kul sak i morrn oxå men mer om det nån annan dag ;)

Ha en skön dag!!





Lena & Diva » 2010-04-05 | 10:13:20

Hoppas du får en bra dag :-)

Pia » 2010-04-05 | 10:22:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Välkommen till jobb vekligheten igen! :-P



Hahahaaa, jaa jag såg nyss på tv om Stockholm, de hade fått en del snö.. Tycker dock lite synd om er nu!

Camilla Lund » 2010-04-05 | 13:08:01
URL: http://www.kennelthunderroad.com

Hej.



var jobbar och var praktiserar du? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback