Väser..

Gör det när jag pratar, kan liksom inte vara tyst kan jag erkänna men jag försöker verkligen!

Ska koka en kopp te nu & hålla käften!

Mötet idag gick bra, var inte riktigt på topp men en hel del tankar & ideer fick jag med mig så det gav absolut nånting :)

Strosade runt inne i stan sen & tittade på alla fina vårkläder, tänkte för mig själv att jag ändå inget ville ha, har ju ändå inte råd med nåt :(

Puma fick iaf present, köpt nytt halsband i läder, ett helt, dvs ingen strypfunktion alls, har länge funderat & nu slog jag till, sen fick hon ett mumsigt ben oxå så Matte är allt annat än intressant nu.

Ha nu en trevlig kväll, jag ska krypa tillbaka ner i hålet jag kom ifrån ;)





Pia » 2010-03-10 | 19:36:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tror säkert att matte är på en andra plats nu när hon har ett ben!



Kul att mötet gick bra!



Krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback