Snörvel..

Hmmph.

Gissa om jag är less, nu är snart dag 3 över med att vara snorig, hes, febrig & dessutom ha lock för öronen..

Idag har vi lyckats med att vakna, gå morgonprom, äta frukost, finnas till, sova lite, promma igen, surr med Pia en liten stund, soffan, äta middag & nu är klockan nästan 18 & snart är dagen slut, det känns verkligen bra att inte ha fått en enda sak gjort, eller jooo, en sak har jag lyckats med faktiskt & det är att bli irriterad, damp ner ett papper i brevlådan som jag väntat på & det är fortfarande inte rätt, suck, måste ta tag i det i morrn alltså..

Fryser som en galning så jag ska hoppa ner i ett varmt bad en stund & få upp lite värme!!

Ha en skön kväll & håll tummarna för att jag blir frisk nu :)







Anonym » 2010-03-11 | 19:48:44
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ella!!!! Man skall ej ta varma bad när man är dålig, då blir man bara sämre!!!! :mad:

Det är värt att frysa för då frisknar man till fortare. Morr på dig!

Pia » 2010-03-11 | 19:53:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp jag gjorde det av ren envetenhet och illvilja men längtade till min säng under hela passet.. :rolleyes:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback