Slutkörd!

Är nog rätt beskrivning av hur jag känner mig nu..

En stund efter att vi kom hem så insåg jag att det förmodligen skulle vara en repris av Desperate Housewifes på tv, missade det i Tisdags då jag prioriterade förhör inför provet & med tanke på resultatet var det nog tur ;) Men nu har jag fått se avsnittet :)

Efter det så vankades det mat, kycklingmacka, såååå gott :) Sen somnade flickorna sött i soffan fram tills för en stund sedan & nu känner jag mig allmänt kvaddad, har har ont i båda mina knän men framförallt det högra som gjorde ont redan innan prommen så i kväll  blir det vila & värme..

Ska pallra mig ut med vovven på en stund, se om hon vill ha nån mer mat idag, gav henne lite när vi kom hem, & sen hoppa ner i ett skönt bad, orkade inte när vi kom hem men nu börjar det vara dags för en uppfräschning, får se om Pumas tassar ska få sig en omgång med Fungoralen även idag för att få bort den missfärgade pälsen innan blötvädret börjar om igen ute..

Ha en skön söndag kväll på er!!





Pia » 2010-03-07 | 20:46:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad bra att både matte och hund är trötta! :-d



Ajajaj med dina knän, vet precis hur det är.

Hoppas de mår bättre imorgon, vulkan skydd på om du inte äger ngn så kanske lättare bandage som stöd brukar göra susen för mina knän.



Njut av resterande söndag kväll som fins kvar!

Pia » 2010-03-07 | 20:46:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad bra att både matte och hund är trötta! :-d



Ajajaj med dina knän, vet precis hur det är.

Hoppas de mår bättre imorgon, vulkan skydd på om du inte äger ngn så kanske lättare bandage som stöd brukar göra susen för mina knän.



Njut av resterande söndag kväll som fins kvar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback